Түгээмэл асуулт, хариулт¶
Асуулт 1:Танилт нэвтрэлтийн нэгдсэн системд шинээр холбогдох хүсэлт хэрхэн гаргах вэ?
Хариулт 1:Шинээр үйлчилгээ авах хүсэлтээ "Цахим хөгжил харилцаа холбооны яам"-нд албан бичгээр ирүүлэх ба үйлчилгээг ашиглах зориулалт, хариуцах мэргэжилтний мэдээллийг тусгасан байна. Үйлчилгээний гэрээ байгуулагдсан бол холболтыг “Үндэсний Дата Төв” УТҮГ-ын Мэдээллийн аюулгүй байдлын газар хийнэ.
Асуулт 2:Үйлчилгээний сервис нэмэх, хасах асуудлаар хаана хандах вэ?
Хариулт 2:Сервис нэмэх, хасах тохиолдолд нэмэлт гэрээ байгуулах шаардлагатай тул "Цахим хөгжил харилцаа холбооны яам"-нд албан бичгээр хүсэлтээ илгээнэ. "Цахим хөгжил харилцаа холбооны яам"-ны зөвшөөрлийг үндэслэн Үндэсний Дата Төв хүсэлтийн дагуу үйлчилгээ үзүүлнэ.
Асуулт 3:Төлбөр тооцооны асуудлаар хаана хандах вэ?
Хариулт 3:Үйлчилгээний төлбөрийн нэхэмжлэхийн талаар "billing.datacenter.gov.mn" хэрэглэгчийн цахим хуудсанд өөрийн хандах эрхээр нэвтэрч дэлгэрэнгүй мэдээлэл авна уу.
Асуулт 4:Системд холбогдох, сервис дуудах хувилбар, веб сервисийн жагсаалтын талаар хаанаас авах вэ?